Vilken dag

Gud va jag är trött när jag vaknar, alltid. Jag stiger upp ganska sent, hinner precis göra mig iordning och käkar två mackor i bilen. Det är verkligen inte bra för kroppen, eller själen. Men jag kommer ihåg från skoltiden, jag kunde gå upp 20minuter innan bussen gick, sminkade mig lite, sen gick jag. Okej, jag åt alltid frukost när jag väl kom till skolan. Men ändå, jag stressade nästan alltid, eller så försov jag mig :) Eller till och med orkade inte gå till skolan, men det har sina anledningar.

Alla fall, jobbet gick bra. Jag och Christina julpyntade lite mer, så nu ser det ut som att man är inuti en gran. Ni vet när Piff och Puff jävlas med Pluto och springer upp i granen? Så ser det ut som. haha!
Det var verkligen inte mycket folk idag, hade två stycken på dagen. Så vid närmare halv sex tiden, tänkte vi stänga. Men tji fick vi, då kommer en tvåa, en man kommer in och frågar om vi har ett bord till fem personer (men dyker sedan inte upp) Sen ringer en och vill boka bord senare på kvällen. Jahapp, jag tror att jag ringde till pappa tre gånger och sa att han kunde hämta mig, sen att han skulle komma senare, och till sist "Jag ringer när jag vill hem" :P haha! Men så är det helt enkelt.
Imorron blir det jobb igen. Jag början halv tio, så det kommer bli en tidig morgon, bläää!
Därför tänker jag nanna nu. Go natt!


Kommentarer
Postat av: Linda

Vad var fult? :S

2009-11-29 @ 14:25:14
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0