Hann med lite alla fall.

Så där, nu är jag hemma igen. Jag stack in på banken och skaffade mig ett visakort! Lovley :) Sen körde jag till boan, glömde hälften vad jag skulle ha! Det viktigaste också. Lypsyl! Jag hittar inte mitt och mina läppar är torrare än Sahara öknen :( glömde också köpa fryspåsar, jag skulle gjort en lista så att jag inte glömmer, men gissa, jag glömde göra en lista! HAHA :D
Sen körde jag till mamma och mös med izzi, gud va jag saknar henne :( Hon ska valpa vilken dag som helst.


Jag älskar mina jeansleggings btw ;)


Älskade Izzi <3


Busade lite med dom söta valparna också :)


Visst är dom söta? :D Små teddybjörnar.

Nu ska jag diska, sen ska jag köra in till mamma igen. Vi ska äta thaimat idag :D göööött!

Kommentarer
Postat av: ptrusk

där är stängt, på thai alltså

2009-10-08 @ 17:48:18
Postat av: patruska

där är stängt, på thai alltså

2009-10-08 @ 17:48:38
Postat av: Markus T.

Likadant för mig, skriver jag inte ner vad de är jag ska göra, så glömmer jag de. Men skriver jag ner de, då kommer jag ihåg utan att titta på lappen :p



söta valpar :D

2009-10-08 @ 19:04:26
URL: http://lenovo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0