Jag tog en "15-minutare"

Så jääävla skönt att sola! Skulle egentligen solat två gånger denna veckan eftersom jag vill vara lite brunare till lördag, men eftersom inte lönen kom förrän idag (!) så kunde jag inte förrän nu. Så är det :P
Jag har varit hos Jocce också och lånat lite pellets av honom så att jag kan få lite värme här i huset :) Gött gött. Det är nästan varmare ute ;) haha!
Ikväll måste jag verkligen sy min jävla halloweendräkt, fortfarande hemlig. För imorron ska jag jobba och slutar inte förrän vid 5-6 tiden, så det finns absolut inte tid att göra den då. Och jag ska alltid vara ute i sista minuten med allting, of course :P Tänkte att ni skulle få en liten sneekpeek alla fall :)


Nej, jag ska inte vara tomtemor.


Kommentarer
Postat av: Markus T.

Fick du upp värmen i huset? :p

Hehe, ja nog ser den där "smygbilden" ut som att det är en tomtedräckt allt. Vad var de för någon? :)

2009-11-01 @ 11:40:20
URL: http://lenovo.blogg.se/
Postat av: emma

hoppas du har en bra söndag? / fröken bitterfitta

2009-11-01 @ 12:58:55
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0