Jag verkligen kämpade

Idag var jag riiiktigt trött, men inte så konstigt när jag somnade vid två tiden :O Men kvart över tio masade jag mig upp, tog hand om hundarna, sen gick jag ut på min tråkiga promenad :) haha!
Jag ringde också till ungdomsmottagningen, men självklart var det fel nummer och dom hade en telefontid. Förr kunde man gå upp där hur som helst! Nu har dom telefontid! Mellan halv nio och halv tio. Inte fan är jag vaken då :P haha! Jag får väl vara det imorron, kan alltid sova lite sen innan jobbet ju ;) he he.
Alla fall, nu ska jag äta klart min frukost, sen ska jag bege mig in till tomelilla, jag har redan glömt vad jag ska göra idag, så jag får titta på förra inlägget ;) haha!


Jag ska alla fall hälsa på min älskade Izzi <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0