Hemkommen

Nu är jag hemkommen från en heldag med lotta :) Snacka om att vi tog all tid till att gå i affärer, haha! Annars brukar vi bara välja ut några stycken. Men jag tror att vi tog alla butiker på Nova lund, förutom sport och inredningsbutikerna :P haha! Jag shoppade en del också, men det är jag fan värd! :D
Sen när vi kom till tomelilla så hälsade vi på mamma, vi åt där och snackade skit :)


Förresten mina senaste köp. Stickad tröja, jeanslegging från KappAhl, vanlig basictröja från H&M.


Lunchade också, det var inte gott :S

Lägger in mina köp senare. Orkar inte riktigt nu :P


Kommentarer
Postat av: Markus T.

Fin stickad tröja :)

Inte för att man ser vad de är till pastan, men de ser faktiskt gott ut ;)



varför ska du ha pengar från dom?

okey, duktigt att sätta undan massa :) försöker oxå göra de, men den senaste tiden har bilen ätit upp massa pengar...

2009-09-29 @ 21:05:57
URL: http://lenovo.blogg.se/
Postat av: Therese

SHIT du har ju ingen mage kvar!!! Grattis gumman!! Puss

2009-09-29 @ 22:35:27
URL: http://tezzan82.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0