Jävla tv!

Inatt när jag tittade på VMA galan så märker jag hur bilden på tv hoppar, flimrar, bytar färg you name it! Skit drygt! Så nu måste jag köpa en tv också! Va fan.. Blir det ingen utlandsresa för mig eller? :P ha ha! Fast jag kan skita i att köpa en, kan kolla på pappas löjligt stora tv ;) ha ha!

Jag är inte helt säker på vilken storlek jag har nu, men 20-22" cirka? Så min nästa kommer självklart bli större. Kanske ska tävla med pappa och köpa en 60" tv? HAHA! :D Nej, det har jag verkligen inte råd med, och jag hade inte fått plats med den i mitt lilla rum :P

Herre gud! Jag tittade precis på elgigantens hemsida, jag var naiv som trodde att tvapparater var billiga :P he he. en 26" kostar över 4tusen.. Fast jag hade nästan räknat med det ;) Jag vill ju ha en platt tv :)
Pappa får helt enkelt hjälpa mig att leta efter den perfekta :)


Kommentarer
Postat av: Markus T.

Netonnet, har väldigt bra priser. Själv har man inte haft någon mottagning på tvn på hela kvällen, så har fått hitta på annat. :p



Ja små nissar är nog ingen dum gissning. Får sätta upp nått övervakningssystem så man tar dom på bar gärning ;)



Dags att sova nu, god natt och sov så gott!

2009-09-14 @ 23:38:30
URL: http://lenovo.blogg.se/
Postat av: Carol

pappa har nog någon tv över som du kan få för en liten peng?

2009-09-16 @ 10:13:12

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0