Just det, min städning.

Före


Efter


Om två dagar ser mitt rum ut som "före"-bilden :P


Kommentarer
Postat av: Anna

aa jag vet, sjuka människa..

snyggt städat, sjukt duktigt..

2009-09-14 @ 21:05:07
URL: http://twilightdevil.blogg.se/
Postat av: Therese

öööhhh missade jag något... jag tyckte bara att du inte har "lekt" med någon,jag tycker att du alltid har gått in i ett förhållande till 100%,det var därför jag skrev som jag gjorde..jag menade inget negativt bara att det inte stämde riktigt att DU har "lekt".. känns som att du alltid har velat hitta "den rätta".. så det känns som att du har varit seriös i varje förhållande som du har gått in i... men visst känner du att du har "lekt" så e det nog så då.. jag har fått en seriösare uppfattning av dig när det gäller dina förhållande.. Vet du vad? Jag tycker faktiskt inte att du ska "leta" efter en seriös kille,för jag tycker att du e väldigt ung inu... jag hittade inte någon att skaffa barn med förrän jag var 26 o det e till o med för ungt... man e inte färdig ens då.. så känner jag iaf,men visst vi e alla olika,helt klart.. men i mitt tycke så e du fortfarande väldigt ung.. visst det e mysigt med någon att dela mysiga kvällar med osv.. men fan vad det e skönt att vara själv oxå.. jag njuter i fulla drag.. Bla bla bla bla... nej men jag tror inte att man hittar "den rätta" när man vill det så mycket,utan det e när man slappnar av o tänker att "whatever,det händer när det händer"..då tror jag att Mr Right dyker upp.. eller ja jag vet inte.. men jag tror att det är en person som man egentligen känner eller som man lär känna under några år o sen Poof så blir man kära i varandra.. he he he he.. eller nåt...aaaaaaahhh... bla bla bla bla...eller nåt..fan vad flummigt detta blev..ti hi.. men du fattar kanske på ett ungefär vad jag menar.. sen finns det ju dem killarna som man känner sen några år tillbaka som man har ett trasigt förflutet med o dem ska man nog inte satsa på för ett redan trasigt förhållande e svårt att bygga upp..det e ju ett förtroende för den människan som e förlorat...o det tar tid att bygga upp igen.. nåja gumman,tro mig du kommer att hitta Mr Right men ta det lugnt.. man kan ha roligt ändå utan att "leka"..Just ordet "Leka" har ju egentligen många betydelser.. för mig e det att man typ "Playar" någon/några under några år.. ja som sagt man uppfattar saker o ting så olika.. Love iaf..Puss Puss

2009-09-14 @ 21:45:02
URL: http://tezzan82.webblogg.se/
Postat av: Markus T.

Hehe, jadu, på något konstigt sätt känner jag faktiskt igen de där konstiga fenomenet du beskriver. Dock har jag inte konstaterat hur de går till. Måste vara någon som stökar till när man är på jobbet!



Ha en bra kväll!

2009-09-14 @ 22:12:18
URL: http://lenovo.blogg.se/
Postat av: Lotta

Ja visst är dem snygga :D är sjukt nöjd! beställde dem ifrån nelly.se!

2009-09-14 @ 22:50:40
Postat av: Linda

´HAHAHAHA i see myself in yaaah girl ;)

2009-09-15 @ 11:30:47
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0