Vilken dag

Nu är jag äntligen hemma och ligger i sängen.
Jobbet gick bra idag, lite folk, så himla tråkigt.! Men jag och Anna roar oss ganska bra ändå, när vi inte jobbar så fjantar vi oss, eller hur? ;) ha ha!
Efter jobbet körde jag till willys och stor handla, där får verkligen inte plats en enda sak i kylen och frysen nu ;) När jag var klar körde jag direkt till Marre, för att färga lite hår. Tack så mycket gumman, det blev verkligen jätte bra :)
Det blir jobba hela helgen. Är tvungen att hoppa in lite extra, men det gör inget :) Nästa helg kommer vi troligtvis ha stängt, så då kan jag lika bra jobba nu :)
Men nu ska jag läsa lite bloggar, sen ska jag nanna. Go natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0