Fortfarande uppe!

Kryss i taket, jag är fortfarande uppe :) Jag gick ner till Ica lite över åtta och köpte lite smör och pålägg, sen gjorde jag en dunderfrukost! Jag har precis kommit ut från duschen och känner mig aningen trött fortfarande. Jag sov ju cirka 4 timmar inatt så det är inte så konstigt, men jag kan säkert ta en middagslur sen, så att jag inte stupar ;)
Ska strax göra mig iordning och bege mig ner till banken och be dom om hjälp. Sparbanken är så himla klyddiga nu förtiden och jag hoppas att det snart går över. Nu ska dom ändra Internetbanken, man ska inte ha den lilla dosan kvar och det ska tydligen heta BankID nu, jag blir ju så himla grek.
Fint väder vi har fått idag alla fall! Hoppas att det håller i sig hela dagen så att jag kan gå promenader med gossarna :)



Hittade en gammal bild på mig, detta var fan år och dagar sen :p


Kommentarer
Postat av: Daniel

Lycka till på banken nu å va så nätt å snäll! :)

2010-04-12 @ 10:30:42
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0