God middag

Strålande dag idag också :) jag tog en liten sovmorgon idag. När jag var ute med gossarna gick jag förbi några högstadiekillar som precis hade lärt sig busvissla, dom skrattade när dom såg gossarna och tyckte att dom var små bjäbbiga hundar, moooget! Sen gick jag förbi bönderna med deras epor och där var en som sa med en pipig tjejröst "såååå sööötaaa" haha! Man kunde inte mer än skratta :)
Högstadietiden var verkligen jätte rolig, man längtar nästan tillbaka, men ändå inte. Jag är glad att jag har växt upp och är över 15 ;) haha!

Jag har nästan precis kommit ut från duschen och slängt i mig några mackor, det känns som att man måste vara ute idag och ta vara på solen. Jag ska en sväng ut till Lunnarp också (ja jag är där ganska ofta även om jag bor här förtillfället,haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0