God middag!

Jag har faktiskt varit vaken sen klockan åtta.. okej där ljög jag lite, jag satte klockan på klockan åtta, men snoozade till halv tio :P haha! Men klockan nio var jag pigg som satan men låg kvar i sängen ändå för det var så skönt :) hehe.
Har varit på arbetsförmedlingen på möte, gick lika snabbt som vanligt.
Jag lämnade Dolly hos mamma också, för alltid. Jag älskar Dolly jätte mycket, men just nu klarar jag inte två hundar. Plus att om jag ska börja plugga till nästa år så kan jag inte ha två hundar, då får det räcka med Izzi. Gud va jag kommer sakna yrvädret :(
Nu ska jag göra mig iordning, Broom broom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0