Nä, fortfarande lika trött.

Jag är nog tröttare idag än vad jag va igår.. Eller går det? Hmm. Ledig är jag alla fall och ska njuta av det i fulla mått, jag är måttligt trött, och funderar starkt på vad jag vill göra med mitt liv. Jag ska börja plugga, men vart?

Idag ska jag fixa lite mer i lägenheten, tänkte att jag skulle sätta upp gardiner och stänger. Jag vill få upp hyllor och tavlor, men jag har varkens spik eller en hammare :S Och självklart är här betongväggar. Dööö..! Jag måste köpa en ny våreld också, den jag har är halvdöd.. Jag kan inte ha blommor, jag får nog bara hålla mig till växter :P haha!

Nu väntar jag enormt på postreklamen, så att jag kan titta i alla reklamtidningarna. Vilken tönt jag är va? Är man en matfantast och lågprisfantast så är man ;)


Jag hittade världens största och djupaste vattenpöl härom dagen, jag lovar. Bilen såg värre ut i verkligheten :P Tur att man har en pappa med högtryckstvätt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0