God morgon!

Nu kan jag verkligen skriva godmorgon också! Ville bara bevisa att jag verkligen är vaken kvart över nio på morgonen. hehe. Jag försökte skriva femtioelva gånger igår att jag skulle upp tidigt idag för att jag ska byta lampa på bilen och Linda ska hjälpa mig med det och sen ska jag köra henne till bussen för stackarn går på kryckor. Räddaren i nöden kallas jag för ;) haha! Nåja, bilen ska besiktigas i eftermiddag så därför är det lite panik att byta lampa. Det är säkert jätte lätt som alla säger, men jag har aldrig gjort det, därför vill jag inte göra det själv första gången :)
Duschen kallar! Ciao!

Kommentarer
Postat av: Linda

HAHAHAHAHA :D

2010-01-26 @ 19:27:51
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0