God kväll!

Min lediga dag och jag har inte gjort något vettigt egentligen. Jag missade min tvätt tid i tvättstugan, jag har inte kommit in i det dära med att man har bara en viss tid att tvätta. Jag är van att tvätta när jag vill, och jag var tvungen att tvätta eftersom mina jobbekläder luktade svett, så jag begav mig till mamma med lite gott bröd och tvättade hos henne. Håller tummarna för dig mamma! Sen körde jag och hämtade Bea och vi handlade lite på Ica, nu har jag frysen full med mat :) hehe.
Jag har bara tagit det lugnt hela kvällen, det har varit så himla varmt så jag har inte orkat göra någonting. När jag skulle gå och duscha insåg jag att jag får nog göra iordning lägenheten i höst när det är mindre jobb och mindre varmt. Nu orkar man inte göra någonting, jag har värk i kroppen och värmen gör det inte bättre.
Jag har dödat halva min Dahlia blomma också, jag försöker återuppliva den. Håll tummarna för mig :)

Nu ska jag snart föna håret, sen blir det sängen. Jobb imorron, ser inte ett dugg framemot det eftersom vi har det såå jääävla varmt! Seriöst så svettas jag bort sminket. Inte helt okej!


Amanda och jag på Kulla.

Kommentarer
Postat av: Therese

du e en konstig lite människa...alla andra behandlar sin värk i kroppen med värme utom du... ha ha ha... du e för rolig...;)

2010-07-13 @ 22:30:43
URL: http://tezzan82.webblogg.se/
Postat av: pappsen

Tack för hjälpen min tös, du e en ängel :-)

2010-07-13 @ 23:17:49
Postat av: bea

tack för hjälpen idag =) Jag håller iaf med dig att den här värmen inte är positiv. Dessutom blir folk sjukare i värmen. Massa äckliga basselusker brr... sen e det helt omöjligt att sova



Lagom värme e bäst iaf för mig =)

2010-07-14 @ 01:12:34
Postat av: ulla

jag är oxå konstig. får värk av värme.

2010-07-14 @ 10:47:10
Postat av: L o t t i i i z z

Var fick du den bilden ifrån? :)

2010-07-14 @ 10:54:30
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/
Postat av: Pauline

Då kan vi vara konstiga ihopa Ulla :D

2010-07-15 @ 17:28:40
URL: http://pupsie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0