Men åh!
Jag är hos Therese nu och mitt internet funkar. Det är väl skit också! Får väl kontakta Tele2 igen och hitta en lösning, funkar det inte så vill jag inte ha kvar det!
Nu tänkte jag bege mig hemåt igen, vi har grillat ikväll. Min mormor och min mammas kusin är här från österrike, det blir mycket tyskpratande! Tur att man fattar lite ;) hehe. Det var ju år och dagar sen man pratade tyska och det är nu man ångrar att man inte var så närvarande på tyskalektionerna ;)
Jag vet inte när jag kan skriva igen, det blir jobb imorron hela dagen. Så... på återseende!
Nu tänkte jag bege mig hemåt igen, vi har grillat ikväll. Min mormor och min mammas kusin är här från österrike, det blir mycket tyskpratande! Tur att man fattar lite ;) hehe. Det var ju år och dagar sen man pratade tyska och det är nu man ångrar att man inte var så närvarande på tyskalektionerna ;)
Jag vet inte när jag kan skriva igen, det blir jobb imorron hela dagen. Så... på återseende!
Kommentarer
Postat av: Tele2
Hej Pauline,
Vi på Tele2 tycker att det är tråkigt att du har problem med din internetuppkoppling och vill få det att fungera för dig.
Vi kan rekommenderar att du går in på http://www.tele2.se/kundservice-bredband-sjalvhjalp.html och laddar ner vårt felsökningsprogram. I många fall räcker det med att använda detta program för att åtgärda felet. Skulle inte detta hjälpa är det snabbaste sättet att ringa vår tekniska support på 0772-25 25 25 som kan påbörja en felsökning direkt.
Om du har några frågor eller funderingar kan du gärna maila mig på [email protected].
Med vänliga hälsningar
Michaela Lindell, Tele2.
Trackback