God kväll!

Jag har faktiskt inte haft någon lust att skriva idag, men det är ju söndag. Det är faktiskt vilodag :)

Min moster becka messade mig vid två och frågade vart jag tog vägen. Och då slog det mig att jag skulle ju äta tårta hos henne klockan ett! Snabbt som fan gjorde jag mig iordning och körde in till tomelilla.
Det blev massa snack och skratt som vanligt :) Gott kaffe och en jätte god tårta som Becka hade bakat!
Efter besöket körde jag hem igen, seg som ett vingummi var jag. Jag har väl inte gjort nåt speciellt ikväll heller, förutom att jag gjorde en förträffligt god pastasås idag av kyckling, bacon, rödlök, ädelost, matlagningsgrädde och goda kryddor. Jag tog vad jag hade hemma och det det blev super gott! Riktigt nöjd ;) Som tur blev där över så jag har till lunch imorron ;) hehe.

Nu ska jag titta lite runt på nätet, sen ska jag försöka sova. Och verkligen försöka gå upp tidigt imorron! Jag får baka eller nånting så att jag sysselsätter mig ;) hehe. Carol, du har inte lust att ringa och väcka mig runt nio om du har lust, tid och ork? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0