Jag hade stängt in Izzi i tv-rummet

När jag kom hem så hörde jag ett skall från tv-rummet (jag stänger alltid dörren in dit när jag åker iväg) och när jag tittar in så står Izzi där och tittar helt förtvivlat på mig. Lilla fisen! Hon är så tyst av sig, hon gnydde heller inte innan jag gick :(

Det blev lite fynd på Gina Tricot idag, en klänning och en tröja för 49kr stycket :) Looove rea!

Jag gjorde precis en sak som jag aldrig har gjort innan, lagt påluren i örat på en telefonförsäljare. Det ringde från pensionsparande och tjejen var jätte trevlig, men det märktes så jääävla tydligt att hon läste från ett papper och hon babblade i en kvart. Så ärligt, jag pallade inte höra på. HAHA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0