Priiima skinka, japp japp!

Jag mår nog förvånadsvärt bra idag, förutom att jag fortfarande är förkyld :S Men men, det kunde varit värre eftersom jag drack olika drinkar igår, fast jag tog avstånd från vinet, så det är kanske därför? :) haha!

Det var verkligen jätte trevligt igår! Och alla dess drinkar :) Dry Martini, Passoa a la Pauline, Frozen Daquri, "Lasse" och Grasshopper. Min var helt klart godast ;) Även om jag aldrig hade druckit den förr, haha! Och vilken god mat som Catrin bjöd på, "det lätta tilltugget" ;) Jag är egentligen inte glad för lax och räkor, men det hon tar hem från hennes jobb är så fruktansvärt gott, speciellt räkröran!
Som vanligt blev det massa "vatten" och dans, snack och skratt. Killarna tyckte att det var skit coolt med att tända tomtebloss (såna extrema, inte dom vanliga) inomhus, och raketer på balkongen, det tyckte dock inte jag och skrek som en liten skolflicka varje gång! Okej, tomteblossen är inte så farliga, men jag hatar raketer. Men till sist gick brandlarmet igång och då var det slut på det roliga :P haha! Jag gjorde även repris på "lowlowlow", det gick skit bra dom två gångerna som vanligt :P haha! Men jag har inte träningsvärk idag som sist, jag har kanske övat hemma i smyg bara just för att visa dom andra? ;) haha! Nej verkligen, skämt och sido.
Sen kom söta Amanda, TH och Johanna, och till sist Jenny :D Så det blev verkligen girlpower! YIIAAH!
Vid tolv tiden kände jag att jag var så himla trött, så jag begav mig hemåt.



Tack Catrin och Marcus för igårkväll! Och alla andra förståss, det var verkligen jätte trevligt!


Kommentarer
Postat av: b.

Någon som vet hur man ändrar typavsnitt i komentarerna? ; )

2010-03-14 @ 13:02:50
URL: http://iamsoperfect.blogg.se/
Postat av: jenna

Tjusig header du har! Brukar kika in här ibland, och tänkte nu att jag skulle lämna en liten kommentar ;) Allt bra ? puss jen

2010-03-14 @ 21:40:04
URL: http://mrsjenna.blogg.se/
Postat av: Kiddy

Tack själv! :) Var kul med lite drinkar :) Och dans ;) Haha! Kram Kram

2010-03-15 @ 22:42:05

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0