Go natt !

Jag har haft en jätte mysig kväll med Tessan, Alicia och mamma idag. Tessan bjöd på mat, även om jag hade ätit en liten portion innan jag åkte. Men jag citerar Anna "Mat är gott" :P haha! Jag köpte med mig lite kakor också som vi mumsade på sedan med lite te :) Satt och pratade om allt mellan himmel och jord.

Imorron ska jag köra Bea till jobbet, så det blir en tidig morgon. Ska gå upp senast klockan sex, jag kommer döö :P haha! Jag får ta en powernap när jag kommer hem så jag orkar luncha med Lotta sen :)

Ja, nu måste jag sova. Go natt!

Kommentarer
Postat av: L o t t i i i z z

E du vaken??!! Skynda dig på med den där powernapen... jag är sylten ;)

2010-05-04 @ 09:35:44
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0