God morgon?

Jag tänkte att jag skulle gå upp i nåt så nära tid idag, eftersom jag har en del att göra ändå. Men jag somnade inte förrän vid två inatt även om jag var trött som en bäver. Så det resulterade att när klockan ringde så ville jag vara dö, och vädret gör absolut inte saken bättre. Vart har solen tagit vägen?!

Så vad ska jag göra idag?
- Sätta in pengar på banken.
- Sola solarium.
- Ringa ett samtal.
- Köpa hårfärg för att sedan färga håret.
- Plocka mina ögonbryn och färga dom också.
- Ta en skrubbdusch.
- Städa undan lite i mina rum.

Det blir lite Kvalitetstid med Pauline för Pauline :) Det måste man också ha någon gång.
Nu ska jag tvätta av mig ansiktet, plocka ögonenbrynen, ta på mig en keps och dra mig in till tomelilla.


Kommentarer
Postat av: L o t t i i i z z

skrubba dig för bövlen inte efter du har lagt pengar på att sola solarium.. då skrubbar du ju bort färgen. Gör det innan :)

2010-05-17 @ 12:29:06
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0