Lite bilder från Miami - mina bilder

Efter som min underbara Carol är i Miami just nu så kan jag inte annat än tänka tillbaka när jag var där för bara några månader sen, när jag tittade på hennes bilder på bloggen så kände man igen sig lite faktiskt. Roligt :)
Så här kommer lite bilder från min resa.


Så fort vi kom till Miami så var det tvättdax, två veckor i samma kläder är inte fräscht ;)


Killarna försökte sysselsätta sig, Kim klarade dessutom att krympa en av hans tröjor ;) haha! Den hade kunnat passa Anna sen!


Underbara stranden.






Känna på vattnet :)




På fredagen bestämde vi oss för att partaja. Självklart blev det på T.G.I Fridays, vi hade mycket skoj. Jag har ett videoklipp som jag nog ska lägga ut sen ;) hehe.


Den drinken var så himla god! Pink Punk tror jag att den hette, man hällde drinken över sockervadd som låg i glaset. Snacka om söt och sockerkick!



<3


Kommer inte ihåg va det var som drink, men god va den!


Anna blev drunken av sin Long istea ;)
Vi blev bra kompis med vår servitris också, hon var verkligen jätte trevlig och rolig :) Efter drinkarna gick vi till en strippklubb, inte så jätte spännande. Dom serverade ingen alkohol och man var tvungen att köpa en alkoholfri öl om man skulle vara där.


Sega som fan.. Carol! Det är såna lökringar jag menar ;)


Anna strechtar innan sudokun :P


Vi besökte Miami Ink, jag såg Yogi och en liten skymt av Ami. Synd att inte Chris Nunêz var där :(


Dagen vi skulle åka, klockan är åtta på morgonen och Anna har en öl i handen.. usch usch :P


Kommentarer
Postat av: Carol

Haha de dar jakla odlorna... Fullt av dem.. >) onskar ni var med ni, vadret ar fantastiskt!! Ska kolla efter lokringarna till dig :) pusspuss

2010-05-10 @ 15:18:42

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0