Mysig afton med Carol

Självklart hade arbetsförmedligen stängt idag, den enda dagen också! Varför lyckas jag alltid pricka det?! Nåja, jag körde och tvättade bilen, inte för att den blev renare. Jävla fågelskit och insekter! Sen körde jag in till Ystad, väntade på att Carol skulle bli klar med hennes förbaskade träning ;) hehe. Jag hann att gå en runda på Rusta, tänkte att jag kunde köpa lite grejer till lägenheten, men Snåla-Pauline var tydligen framme idag och tyckte att 30spänn för en osthyvel var dyrt. Istället blev det två kokböcker som tillsammans blev 118kr, en bok om tapas och en "Paulúns gi-månad", tydligen tyckte jag just i den stunden att jag skulle börja med GI igen. Nåja, vi får se hur det går. Sen körde jag runder lite i stan, men bestämde mig för att köra ut till världens ände och sitta och titta ut över havet och filosofera. Gick inte så bra med all väsen runt omkring, där var nämnligen nån sort av byggarbete precis bredvid. Sen ringde Carol och körde och hämtade henne, körde ut till jakten och fikade lite på en macka och kaffe där ute i solen, hur mysigt som helst och vi hann nog att sitta där i närmare två timmar, sen gick solen bakom träden och det blev kallt i skuggan. Så vi körde till Willys och handlade lite, jag skaffade även ett sånt "självservice-kort" som tydligen är populärt nu när man handlar. Mycket smidigare enligt mig själv :) Vi körde sedan hem till Carol,  satt och snackade lite allt mellan himmel och jord. David kom hem och dom bjöd mig på en god kycklingcurrygryta med spagetti :) Fick dessutom en snygg skjorta av Carol, och lökringar från usa :D YEAH! Tack tack! Det gjorde min dag, ska rama in dom och hänga den på väggen ;) haha!

Nu är jag hemma och tänkte snart nanna mig, det blir jobb imorron. Dock inte förrän på eftermiddagen, men jag måste fixa lite med min garderob, trodde inte att det skulle ta hela kvällen att umgås med Carol. Men vi hade mycket att prata om eftersom hon har varit i hundra år i Florida :P












Hell yeah! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0