Godnatt!

Så där. Då är man hemma från en matkväll hos Anna, förvånatsvärt åt vi inte så mycket. Men vi gjorde tacos, åt lite godis, sen tacochips och dipp. Popcornen fattades ;) haha!
Det är så kallt att jag får skrapa insidorna i bilen, jag skojar inte. Jag har ingen värme på fläkten, så den är helt jävla värdelös! Anna slog igång lampan till väginställningen. Snacka om att jag blev glad! :D Det var egentligen inte det hon skulle slå igång, men det var bättre. Nu slipper jag få det på besiktningen :D TACK! haha!
Nu ska jag fan gå lägga mig.. Izzi är fan dum i huvet, hon sprang flera meter framför mig mitt på vägen mot en korsning. Nej, det blir koppel på henne om hon ska fortsätta tramsa så. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha och dom säger att våld inte löser några problem:)

2010-12-01 @ 12:26:18

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0