Nu vill jag bara sova.

Ovanpå min dåliga kväll så har jag huvudvärk. Jag bestämde mig för att köra till Ica och köpa chips, det blev dippa också. Tror ni att jag kommer ihåg att köpa huvudvärkstabletter?! Näää! Men jag ville bara därifrån eftersom huvudetbanka och jag gick i pyjamasbyxor, so trash ;) haha! Jag skyller på att jag är sjuk och det är tvättedag. Antinge kan jag inte tvätta eller så är tvättmaskinen kass, jag tycker det är skit svårt att få bort fläckar i dessa stora industrimaskiner, och självklart var torktumlaren sönder idag också! Döööö! Så jag fick torka mina kläder i torkskåpet, tar ju år och dagar!

Igårkväll frågade Lotta mig om jag ville med och titta på innebandy i Onslunda, och jag hängde på :D Det var kul att titta på, plus att jag och Lotta hann snacka lite skvaller ;) Spelarna blev allt råare ju längre dom spelade, dom stora attackerade dom små, och det var en som föll över räcket. haha! Som vi skrattade, eller alla gjorde det ;)

Grädde på moset så mår jag illa, och saknar mp :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0