Fan, och 16 nej?

Fy fan, vilken kväll. Verkligen lyckad, trots dryga stockholmare.
Dagen började med Jobb, heeela dagen. Lovar. Det var verkligen ingen bra dag på jobbet, men vi kämpade oss igenom den. Men kom ifrån jobbet halv tio, snabbt hem, göra sig iordning och bege sig till th. Dricka lite, sen in till Ystad. Det blev Lite Mer, snacka om att man får ego-boost där :P haha! Gamlingarna är inte sena på att bjuda :P Och glo för den delen.
Men verkligen, det var länge sen jag och lotta hade en ute kväll och vi fick den verkligen :) Vi träffade många kändisar också, riktigt roligt! :D Lätt att man ska dra dit hädanefter ;) he he.
Nu ska jag försöka få i mig lite mackor, eftersom jag inte fick det traditionella hamburgare-och-pommes-fyllematen.

Tyvärr blev det inga bilder för denna kvällen. Fuck också :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0