God kväll

Helt värdelös kväll på jobbet, inte en käft kom och det var knappast lönt att köra dit för mig.
När jag kom hem tog jag Izzi med mig ut och gick en 30min promenad. Jag börjar bli helt nipprig nu när jag inte får min motion på jobbet, jag tror att jag har gått upp ett-två kilo, men det kan också vara för att jag har min mens nu ;) hehe. Nä, men eftersom jag äter för en hel familj så måste jag gå av det på något sett. Om jag vill fortsätta äta mycket så får jag fan börja röra på mig också. Så det så!

Nu ska jag tvätta av mig sminket sen ska jag nanna. Det blir jobb imorron, dock bara lunch, så vi får hoppas att det blir mer att göra då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0