15 augusti 2011

SHOOOPPING!

Jag hade svinsvårt att somna inatt. Okej, det kunde varit värre. Först ett samtal på två timmar (vi höll på att avsluta samtalet i en timme, men det liksom blev inte av) Sen låg jag vände och vred på mig i två timmar. Suck på mig.. Jag ställde klockan på åtta, för jag ville gå upp nio. Tio i tio vaknar denna svensken! Jävla skiiit! Anna skulle ju dyka upp klockan elva. Så jag fick snabbt göra mig iordning, missade min tvättid också. Som tur var Anna lite sen så jag hann med det som var viktigast :)
Vi begav oss till Nova Lund, gick in på Skopunkten i vanlig ordning. Jag hittade inga skor som passa! Antinge för stora eller för små, men Anna hittade sina tre par. Jävla skit :P Sen spraaang vi in och käkade. Sesam chick på Wok Kitchen i vanlig ordning, den är ju supergood ;) hehe.
Det blev inte så mycket shopping för nån av oss, jag hittade lite på Gina, men det var typ allt. Så vi begav oss till Ikea där vi sprang igenom hela varuhuset i princip. Men vi hittade typ vad vi skulle :) Och jag köpte med massa chips i vanlig ordning ;) haha!

Nu väntar jag på att Patrik ska höra av sig så att vi kan pilla lite med bilen. Jag blir grek på att inte min fläkt fungerar :P Antinge svinkallt eller svinvarmt i bilen.. och fuktigt framför allt.. Bläää!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0