Ystadbo?

Hemma från jobbet, ätit en specialare och ska snart dricka upp sista klunken vinet. Jobbet gick bra idag, min fd kollega med familj kom och käkade. Så himla roligt att träffa honom igen! Han var verkligen den bästa servitören, brukade alltid studera honom när vi jobbade :) Eftersom jag inte har någon utbildning i resturgang så var han en perfekt person att apa efter ;)
Jag pratade med honom också om att skaffa lägenhet i ystad, han ska flytta ihop med sin flickvän så hans lilla etta blir ledig :D En bra början alla fall tycker jag! Dessutom kommer jag betala betydligt mindre och jag bor nästan i centrum, hur dum är jag om jag inte tar den? Sen kan man alltid skaffa större.

Nä, nu blir det sängen för mig. Jobb imorron också :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0