14 december 2011

God morgon.

Jag har varit så himla morgonpigg dom senaste mornarna, det är jag inte van vid! Helt otroligt. Men skönt att komma upp lite tidigare, speciellt nu när vi har flyttat och ska få iordning allting. Då kan man inte sova till klockan tolv ;) Idag steg jag upp klockan åtta. Kryss i taket !
Jag älskar verkligen vår lägenhet, och jag älskar Mattias <3 Jag tänkte på det när jag blandade min oboy för en stund sen..  Jag tittade runt i mitt stora kök och tänkte "Detta kommer bli bra" och då kommer det bli det :)
Det är mitten av december och ingen snö har syns till, det är till och med fortfarande plusgrader. Helt sjukt ju? Förra året vid denna tiden hade vi 25minus och snöstorm var femte sekund. haha! Jag hade ju jätte problem med att komma till jobbet och från jobbet. Glömmer aldrig när jag fick ringa Carol och David för bilen satt fast på parkeringen. När jag väl kom loss så körde jag hem för jag var rädd för att fastna igen, tror ni inte att Carol och David sätter sig fast då istället? :P haha! Tack för hjälpen mina hjältar ;)
Vi har julgransproblem. Jag vill ha min plastgran och Mattias vill ha en riktig gran. Han tycker det luktar godare. Det kan jag hålla med om, men jag tycker om när det ser fylligt ut, inte ihåligt. Jag sa till han att jag kan hänga en wunderbaum som luktar gran, men fick ingen positiv respons på det :P
Nu ska jag försöka väcka Mattias, kaffet är ju klart så det är bara att stiga upp ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0