8 december 2011

God kväll!

Jag tänkte idag att jag skulle ta det lugnt hemma och bada hundarna. Klockan tio kom jag på att jag skulle vara i Lövestad och hjälpa en kompis och lämna sin bil i Kristianstad. Snacka om att jag är tankspridd nuförtiden :) haha! Så jag fick stressa mig dit, sen körde vi till storstan. Efter det så körde vi till Siba, biltema och Mediamarkt, vilket inte jag hade planerat in. Men men.. jag fick köpt mig en röd filt (ööh?) och nästan en ny mobiltelefon :P haha! Om nu inte mitt abomemang hade stått på min kära fader ;) Jag känner att jag får väl komma in i den hära touch-världen snart iallafall.
När jag kom hem så körde jag och Mattias till Lomma för att lämna den röda 850, bara på lagning ;) hehe.
Nu håller jag på att baka lussekatter, pippi-gula ;) Muuums! Eller hur anna?

Kommentarer
Postat av: Anna

Nej nej nej, dom ska vara Anna gula! :) Och by the way, du glömde något mycket viktigt igår! Jag hade till och med struckit under det i boken på jobb! Morrr..

2011-12-10 @ 09:57:33

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0