2 februari 2011

God middag.


Igår blev det mat för hela slanten. Jag och Anna gjorde en hel plåt med vår speciallare, sen blev det godis för att få ner maten, och det blev tacochips med salsasås och tillsist blev det lite chips. Vi glömde popcornen och det skäms vi för! Sen låg vi i soffan med magknip och tyckte synd om oss själva.
Vi dissar House nu. Det har spårat ur och det är inte roligt längre, det är samma grejer som händer. Man har sett för mycket på det helt enkelt, det var bra i början.
Vi undrar också om verkligen tjejen i halv åtta hos mig kunde laga mat.

Nu ska jag snart göra mig iordning för jobb, sen bege mig. Tänka sig, jag ska jobba :) Jag kommer dock få skrivkramp, men va fan. Lite får man tåla ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0