20 februari 2011

God morgon.

Jag vaknade idag... jo tänka sig. Jag har haft jobbiga drömmar inatt. Mest såna drömmar som får en att tänka. Jag står mellan två väggar, just nu tänker jag på att jag kanske ska flytta fram utbildningen till hösten. För att jobba åt mig en buffert, jag vill inte börja plugga och inte ha pengar att vila på. Envis som jag är så "kan-jag-själv", och vill helst inte ta hjälp av andra om det nu inte skulle vara kris.
Jag måste fundera på detta.

Nu ska jag ta en snabb dusch och bege mig till moster becka.

Kommentarer
Postat av: pappsen

knäppgök, klart du ska ta utbildningen om du får den, chansen kommer kanske inte tillbaka!!!!

2011-02-20 @ 16:23:20
Postat av: Pauline

Jodå, jag kan säga till arbetsförmedlingen igen :)

2011-02-20 @ 19:02:10
Postat av: bea

Det kan ändras snabbt det där med utbildningar. Beror alltid på hur arbetsmarknaden ser ut för att AF skall tillhandahålla utbildningar.

Du har ju skjutit upp en hel del med alla ev utbildningar

2011-02-20 @ 19:23:50
Postat av: pappsen

Jäpp, gör d. jag fick själv betala mitt lastbilskort, just beroende på att ja inte fick gå utbildningen. passa på när det e gratis.

2011-02-20 @ 19:27:17
Postat av: Mamsen

Gör det du tycker är bäst för dig gumsan, ibland måste man kanske försaka nåt för att få nåt annat. De här utbildningarna är återkommande o har varit i herrans många år o du som är ung har oxå en herrans många år på dig att prova dig fram vad du vill bli :)...vi vill alla ditt bästa men jag vet oxå att du är en stark kvinna som är envis nog att klara upp din situation men givetvis kan det behövas en push då o då från andra :)...egentligen är inget gratis här i livet :)...så en gratis utbildning är ju aldrig fel :)...om man nu är intresserad i det yrket egentligen...luv ya! Pusspuss

2011-02-23 @ 09:16:56

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0