23 februari 2011

God middag.

Tomelilla är vitt igen, så jävla tråkigt, men det är fint. Jag erkänner, nyfallet snö är fint.
Igår tog jag ett bad, nej inte i diskhon som Linda trodde. P har ju faktiskt ett badkar :D När jag var klar och skulle tappa ut all vatten så sitter jag alltid kvar i badkaret för jag tycker det känns så roligt när det blir mindre och mindre vatten :D haha! Sen när jag ska gå upp så är golvet täckt med vatten och mina kläder som jag har lagt på golvet är dyngsura ! Så jag fick rota lite i P's garderob efter kläder :P haha!
Jahaa, vad ska jag göra? Gå en runda med Izzi?
Jag är så himla glad att min bil gick igenom! Inte bara det att jag inte behöver smyga för polisen, men för att jag inte behöver lägga ut pengar på nåt som jag måste göra vid. Visst, där är grejer att göra vid på den. Men... ja.. ni fattar.


Dagen efter att jag och Anna hade hade en vinkväll (januari). Tydligen hade jag ställt skorna på toaletten snyggt och prydligt när jag kom hem :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0