Pizza och godis

Jobbet gick bra idag, vi hade faktiskt lite gäster, så jag blev lite varm i pälsen och mina ben är bara lite svullna. Men det var skönt att jobba lite, allt gick på rutiner, det är kul när man kan någonting :)
Sen körde jag hem, duschade och begav mig till P. Vi bestämde att beställa lite pizza, kanon eftersom det är "dagen efter" för mig.
Jag är fortfarande jätte glad att jag kunde och följde med igår till Kristianstad, Rebecka har varit min bästa vän sen förskolan och kommer alltid vara det också. Känns hemskt att vi aldrig snackar eller umgås, men när vi väl träffas så är det som vi aldrig har slutat träffas, det är så underbart!
Jag begav mig ner till Filmgiganten innan för jag fick lite craving för lösgodis, jag tyckte allt såg gott ut, men när jag kom hem igen och började äta lite så tyckte jag att jag hade köpt äckligt godis. Hur kommer det sig att det blir så?
På torsdag fyller jag år. Jag vet fortfarande hur jag ska göra, jag måste ju ha en liten bjudning tycker jag :) Jag ska hinna med att göra nåt med Anna och Carol också (eller vad säger ni tjejer?)

nåja, nu ska jag myyyysa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0