13 januari 2011

God morgon.

Tror ni väskan kom igår? Nääää! Linda fick hem sin, men inte jag :'(
Igår kväll var Patrik jätte snäll och körde ut mig till Lunnarp, för jag skulle hämta min älskade skrothög. När jag ska starta skitet vill den inte alls! Jag höll nästan på att gråta.. den hade stått på laddning för batteriet är kasst och ändå ville den inte gå igång. Den lilla pluppen till tändningslåset hade fastnat igen så den hade dragit ström, så vi fixade det och satte hon på laddning igen. Så jag fick åka tösabilen hem ändå :P

Idag ska jag vänta på väskan, få ett besök av Anna, vänta på väskan.. Ja ni förstår :) Kanooooon!

Kommentarer
Postat av: Anna

Kalkooon :D

2011-01-13 @ 19:10:05

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0