23 januari 2011

God morgon.

Jag gjorde inte så mycket igår faktiskt. Jo jag tog ner julen helt, nu är det dax för vår tycker jag :)
På kvällen gick jag till P, men han hade andra planer för oss. Jag fick inte ta av mig skorna, vi skulle köra iväg. Jag blev jätte misstänksam men följde med. Vi körde in till Ystad och han bjöd på mig på resturang, en riktig dejt som vi har kind of missat :) Det var verkligen jätte mysigt, och vi fick god mat.

Jag är så himla rastlös idag, jag hade lust att gå Tomelilla runt när jag var ute med Izzi. Jag funderar att ta en lång runda senare men kanske ta med hundväskan så att jag får bära Izzi lite eftersom hon kan inte få för långa runder.


Utanför Madrids hotell, väntar på hotelshuttlen på väg hem till Sverige.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0