Gott med mat

Tessan ringde i panik i eftermiddags och frågade om jag ville passa Alicia en stund, och självklart :) Alicia sov när jag kom, men efter en stund så vaknade hon och vi mös lite. För första gången bytte jag blöja också, utan hjälp! Okej, Alicia hjälpte mig lite kanske ;) haha! Det gick alla fall bra. Det var faktiskt jätte mysigt att passa henne, hon börjar bli så vuxen nu och pratar för fulla muggar :)
Nu ikväll har jag bjudit Tessan på mat, det blev den berömda chickens drumsticks med rotfrukter och faktiskt svampsås till, supergott blev det :D Jag blev så himla mätt och nu sitter jag i soffan och degar, snart ska jag hämta bilen också för den har varit på lagning idag.


Gammalbild, vi hade inte majskolvar idag :)

Kommentarer
Postat av: Therese

Majskolvar som är det godaste som finns! Investerade en grillpanna från IKEA i somras, tänkte så man inte dör av majskolvbrist när man inte kan eller ids grilla i vanliga grillen, och det blir nästan minst lika gott :9 ;)

2011-01-20 @ 06:27:20
URL: http://therance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0