20 juni 2011

Nu är det faktiskt slutet av Juni månad och vad har vi för väder? Tråkigt och regnigt! Jag fick ta på mig vinterjackan när jag skulle gå ut med Izzi. Hemskt! Stackars de som börjar sin semester nu.
Jag vaknade pigg som en lärka klockan sex imorse, och pissenödig till tusen! Jag hade planer på att gå upp redan då, för jag visste att om jag somnade om så kommer jag vara dubbelt så tröttare sen. Så fort jag la mig på kudden igen så somnade jag, och var tröttare än någonsin när jag vaknade tio i nio.

Vad bjuder denna dagen på? Jag vill faktiskt bara ta det lugnt. Det känns som att jag har varit överallt men ingenstans dom senaste två veckor. Igår hade jag och Tony egentid, så himla mysigt :) Jag lagade god mat, sen träffade våra hundar varandra och gick en lång promenad, film och massa godis. Är det så konstigt att man bara går upp i vikt hela tiden? ;) hehe. Skämt och sido. Jag får väl röra på mig lite mer!

Nu ska jag hoppa in i duschen, för det var satan vad håret va skitigt ;)


Jag vill ju ligga på stranden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0