24 juni 2011

Glad Midsommar :D

Nu har jag.. fixat med gräddfilen och gräslöken, kokat ägg, putsat potatisen, fixat rädisorna och plockat ögonbrynen. Vet ni när jag gick upp? Kvart över nio. Kryss i taket! Jag kände verkligen att jag ville ha det mesta gjort eftersom jag inte vet när jag slutar idag. Men jag jobbar inte hur länge som helst, det ska chefen veta ;) haha! För annars får jag aldrig mat i magen. Jag ska hinna duscha och raka benen också :P Och koka potatisen. Jag vet fortfarande inte vad jag ska ha på mig. Kanske en vit klänning? Det är ju trots allt midsommar :)

Förresten, så sörjer jag fortfarande mina meddelande som försvanna igår. Jag HATAR den mobilen!! Jag ska nog skita i att köpa en soffa och köpa en mobil istället. Det komiska är att för någon dag sen så radera jag massa gamla meddelanden och igår påstodd den att telefonminnet var fullt! Okej, smsen kanske sparas på minneskortet. Men då borde dom inte försvunnit? Nåja, jag är fortfarande ledsen :(

Grannen spelar "Vart ska vi sova inatt?" .. Nu jävlar är det midsommar :P

Nu ska jag tvätta av facet och slänga på ett nytt. Ciiao!


Förra midsommar hos Carol. Detta är Anna och Gun ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0