Mobilblogg

Självklart kan jag inte somna. Ligger och tänker.. På jobbet, på tony, på livet. Jag hoppas att jag överlever denna sommaren med mig själv och tony. Jag kommer jobba sju dagar i veckan, och hur spännande är det när man är inne i ett nytt förhållande. Jag vill inte förlora tony, jag hoppas att vi har tålamod. Detta är min sista sommar på detta jobbet alla fall, nästa år är det andra bullar som gäller :-) Nä, om man kanske skulle försöka sova igen. Hade egentligen kunnat skriva en hel uppsats, men det är drygt med Mobilen ;) he he. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Bea

men gumman du har ju lite lediga dagar med som i förrgår och idag. Eller e det bara nu?

2011-06-30 @ 08:43:26
Postat av: Pauline

Det är tyvärr bara nu. Den riktiga semestern kommer igång nästa vecka, och än så länge är det bara jag och Anna som jobbar. Och vi måste vara två stycken per dag :/

2011-06-30 @ 09:17:20
URL: http://pupsie.webblogg.se/
Postat av: Linda

Men man får ju bara obba 6 dgr i rad enligt facket ju :O Hur går det då?! :O

2011-06-30 @ 13:11:31
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0