27 mars 2011

God kväll.

Alltså jävlar vilken dag. Jag tål verkligen inte sprit nuförtiden :S
Igår efter jobbet kom Lotta hem till mig för att dela på en flaska vin, blev också några glas av mitt rosevin. Sen kom Martin för att joina oss, en timme sen var han! haha!
Jag fick pröva ett läppstift av charlotte som skulle ge mer läppar, satan vad det sved och tillsist såg mina läppar ut som kissies. hahaha!
Sen gick vi ner till celticbaren, det var länge sen jag var där! Sen i somras tror jag om inte längre sen! Vi fick till och med visa legg, vilket jag tror att vakten drev med oss för han vet mycket väl vem vi är. Nåja.. om det kunde förgylla hans kväll så :P Allt var som vanligt, billig cider och trångt som fan. Så det känns att man inte har missat något alla fall.
Efter det blev det efterfest hos Johanna, blev lite mer dricka och massa rock-musik. Nice ;)

Hela dagen har jag mått piss, jag ska bli nykterist. Mina baksmällor nuförtiden är inte att leka med! Verkligen skit tråkigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0