Vem vare som putta?!

Gårdagen började med att jag gjorde mig iordning och jag var redan klart halv sex så jag bestämde mig för att bege mig till Lotta för att ta en cider med henne medans jag väntade på att Anna skulle sluta jobba.
Det var jätte roligt hos Lotta, vi dansade, snackade, skrattade och Lotta och Amanda försökte övertala mig att följa med till Tingvallla.
Men jag hade andra planer :) Vid tio kom mamma och hämtade mig, körde och lämna mig hos Anna i Ystad. Där blev det vin och massa seriöst snack. Vi blir alltid seriösa på fyllan, konstigt nog :S hahaha!
Vi tog bussen ut till Öja. Hela bussen var full med lammkött, vi sa att detta bådar inte gott. Väl på öja så var det bekräftat; Massa 18åringar! Inget illa mot dom, men man känner fan inte en käft! Jag kunde räkna på en hand hur många jag kände där. Börjar jag redan bli för gammal för Öja?
Men vi gjorde det bästa av situationen och hade kul ändå :D Anna, som vanligt fick en rom&cola över sig (plus att jag fick också på mig!), sen var hon nära på att skalla killen som puttade henne. HAHAHA!
Klockan tre kom mamma och hämtade oss, körde Anna hem men först tog vi en korv på öpgrillen. Seriöst, min korv var låååångt ifrån klar. Men hungrig som ett svin var jag så jag åt den så klart, jävligt god vitlöksdressing alla fall :D Väl hemma gick jag och la mig direkt och somnade på studs.

Nu bryter helvetet lös.. Jag vaknar klockan åtta, fortfarande lite småyr och är jätte pigg och har väääärldens hemskaste huvudvärk! Och när jag insåg att jag inte hade några piller så blev jag ännu mer deprimerad. Jag försökte somna om, för jag skulle inte upp förrän vid tio. Men jag kunde knappt somna om! Jag höll på att bli grek! Och solen sken så hela lägenheten var ljus, så det gjorde inte saken bättre. Men jag tog mig upp, och då fick jag springa på toaletten.. Snacka om världens jävla baksmälla! Jag kunde inte få i mig frukost för då strejkade magen! Som tur kunde jag få i mig nåt när jag kom till jobbet. Chefens flickvän var gullig och stekte en macka till mig och så slängde jag på skagenröra :D

Här kommer lite bilder från för-förfesten hos Lotta, det blev inga fler foton sen resten av kvällen :(


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag skulle skallat honom! jävla snorunge! hahaha ovanligt jag blir marinerad:P eller ja, du också för den delen:P

2011-03-07 @ 13:11:58

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0