21 november 2011

God middag!

Tro det eller ej, men denna människa har varit uppe sen klockan åtta (!) Jag började tvätta då och mös med Mattias innan han körde till jobbet. Jag tycker det är underbart att gå upp tidigt, man får mer gjort tycker jag. Man kan ta det lugnt på förmiddagen, och sen starta dagen :) Jag tänkte att jag skulle börja packa idag, men jag vet inte vart jag ska börja? :S Jag hatar att bo i lådor och i min sinnesvärd måste jag ha allt tillgängligt. Suck.. Så jobbig jag är !
Jag tänkte snart gå ut en lång runda med hundarna, jag måste börja få upp min energi! Jag går ner på lågvarv nu när mörkret kommer och jag inte jobbar lika ofta. Jag hatar det, på samma gång som det är skönt. Men jag får inrestress, jag har huvudvärk hela tiden för att jag går och spänner ihop käkarna hela tiden. Det är ju tecken på stress. Mattias jobbar hela tiden, han har minst tre jobb som han varvar hela tiden. Jag kan väl erkänna att jag är avis, jag vill också jobba och tjäna in pengar. Jag vill inte känna mig som en parasit. Bläää!
Nä, detta är mina huvudbry :) Nu ska jag ut med hundarna, och mata ankorna tänkte jag. Jag har massa bröd som jag måste bli av med :) Ciiiao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0