1 september 2011

Vilken härlig september dag, lite kyligt med solen är ändå lite framme. Mys mys :)
Jag är stolt över mig själv att jag har en lägenhet, och nu börjar det verkligen bli fint här, som jag vill ha det. Men en liten dammning hade inte varit fel. haha!
Jag tror att jag ska skippa att färga mitt hår iår. Få tillbaka min naturliga hårfärg (som inte finns mer efter ååår av hårfärgning) Jag har redan en gigauntisk utväxt eftersom jag inte har hunnit färga det på hela sommaren typ.. Men jag vet att jag inte kommer klara det. I vinter vill jag ju vara mörk, ja redan nu egentligen. Men va fan.. Slå vad med mig själv? Klarar jag det eller inte?
Idag är det jobb för hela slanten. Nästa vecka kommer vi troligtvis ha lite mer stängt = mindre pengar för oss. Det är trist, men på samma gång är det rätt skönt att kunna kanske varva ner nu lite. Jag kommer ju säkert jobba varje helg ändå.

Nu ska jag göra mig klar för jobb. Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0