16 april 2012

Jag har haft en underbar helg :) I fredags jobbade jag, körde till lägenheten och packade med mig lite saker och Izzi, sen körde jag till huset, där det var full rulle. Gott att ta nån god efter en hel dags jobb :) Jätte trevligt var det och Mattias kompisar var jätte trevliga och roliga!
Jo förresten, vad som hände mig på fredagen den 13:e var att jag fick ett stenskott i framrutan på bilen! Aaah! Bilen framför körde för nära vägkanten, sen pang! Så satt en sten i min ruta. Tack för den televerket. Dom tur blev det där solskyddet är, men bara den inte sprider sig.
På lördagen stack vi till Pia och Jerry för att käka lite frukost, och Mattias dotter Nelly kom också på besök. Jätte gullig tös :)
Sen på kvällen blev vi bjudna på bio, vi såg battleship :) Filmen var grym! Konstigt slut, kanske inte jätte bra story. Men skit bra gjord ! Han som har gjort filmen har också gjort Transformers, så ni kan tänka er hur grym den är gjord ;) hehe.
Igår var det jobb för hela slanten, allt gick bra :)
Nu ska jag göra lite vettigt, sen blir det jobb igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0