5 April 2012

God morgon! Denna kvinnan vaknade med ett ryck halv nio. Nästan tidigt ju, haha!
Jag kan inte sluta tänka på det. Jag tänker på allt annat runt om det också. Mitt jobb, mina vänner, min familj, ekonomin. Men detta känns som att det är en chans man inte kan tacka nej till. Det känns som att någon skulle vifta med en miljon och fråga om man vill ha det. Skulle du tacka nej? Ni kan inte förstå vilken möjlighet. Visst det är några mil, men jag ser inte det som ett stort problem. Man ska se möjligheterna, inte problemen. Eller rättare sagt, problem är till för att lösa :)
Nä, nu ska jag fortsätta städa.

Kommentarer
Postat av: L o t t i i i z z

Det bruse på vad det är för problem.. är det problem som med att man förtillfället inte har dem pengarna, så kan det vara väldigt svårt att fixa det bara så där hux flux. Ibland så måste man ta en extra funderare om man verkligen kommer fixa detta. Det är säkert en jätte fin möjligthet.. men frågan är för vem?

2012-04-05 @ 14:37:29
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/
Postat av: Linda

Meeen jag är nyfiken Palleballe! Vad äre du går och funderar på?

2012-04-06 @ 09:44:26
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0