16 februari 2012

God solstråle!

Gud va jag är seg idag. Det skulle bli en lugn arbetsdag igår på fyra timmar, men så klart hon som skulle avlösa mig sjukskrev sig och vi fick inte in någon annan, så jag fick stanna kvar till halv nio då nattpersonalen kom lite tidigare. Så det blev mååånga timmar för mig igår. Lite panik också eftersom jag skulle hämta Mattias efter jobbet, men det löste sig. Och det gick bra, jag var pigg och övertrött när jag kom hem igår. Jag hatar att jobba så många timmar, man är uppe i varv, för mycket. Men jag somnade ganska snabbt ändå :)
Jag skulle egentligen träffat Carol också när jag skulle slutat, men det blev inget av det :( Tråkigt!

Idag blir det hemmadag med bak och städning. Jag älskar det :) Tycker om att ha ett rent hem.. och gott hembakat bröd :D haha!
Jag kan inte fatta att jag fyller 24år imorron, tiden går så himla snabbt. Jag ska jobba imorron, men bara några timmar på dagen, sen blir det mys med min man på kvällen. Har bestämt mig för att fira mig nästa helg istället, då Lillen också är här :) Jag kommer jobba hela denna helgen ändå, så jag har inte tid med kalas.

Ja, nu ska jag göra något vettigt :) Ciiao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0