6 januari 2011

God middag !

Det är underbart väder idag, jag väntar på att gå en promenad med Marina. Länge sen jag träffade henne :) Solen skiner och det är lagomt kallt ute, så det ska inte bli fel att gå en runda faktisk. Självklart ska Izzi följa med så att hon också får lite motion :)
Igår hände inte så mycket. När Mattias kom hem gjorde jag mat, stuvade makaroner med hemgjorda köttbullar. Robban skulle också ha lite, för att smaka, för han skulle hem sen till sin tant och äta. Men det blev att han åt en normalportion :P haha! "Ja, det var så gott ju" haha! Jag tar det som en komplimang :)
Sen körde vi en vända till Sjöbo och Äsperöd och hjälpte en kompis till Mattias, sen blev det kaffe hemma hos honom.
Nu ska jag gå och slänga på ett face tänkte jag. Ciiiao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0