Jag ska..

Jag har tänkt på det och jag tänker lösenordskydda min blogg nu. Jag orkar inte längre att folk som vill förstöra för mig ska läsa min blogg. Inte för att dom har förstört något än, men jag vill inte att folk ska skriva till mig här och läsa om mitt liv när dom inte har med det att göra.
Jag vet att det är många också som jag inte känner, om ni fortfarande vill läsa min blogg så maila mig (eller skriv här) ert namn, mail och gärna berätta vem ni är. Ni som har mig på facebook kan skicka där.
Detta är första gången jag kommer skydda bloggen, jag vet inte hur länge men det märker ni. På söndag kommer detta ske, så skicka så får ni lösenordet!

Kommentarer
Postat av: Linda

Skicka lösen till mig!

2012-01-13 @ 14:00:20
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/
Postat av: patricia

ja vill osså ha lösen :D

2012-01-13 @ 21:48:38

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0