10 mars 2012

Jag tog verkligen igen mina sömntimmar som jag inte fick igårnatt. Jag gick upp halv elva idag, och jag somnade nog vid tolv igår kväll. Skööönt! Men det är lite jobbigt att vakna sent när man ska jobba sen, blir så stressad och hinner inte varva ner eller ta det lugnt. Nåja, det blir bra ändå.
Vi tog det bara lugnt igårkväll, käkade god mat och sen blev det kladdkaka med nötter och grädde. Gott! Sen ville jag bara gå lägga mig, somnade nästan på soffan vilket är ganska ovanligt. Man känner sig så gammal när man är så trött på en fredagskväll, ja man är ju inte 20 längre ;) haha!
Nu ska jag göra mig iordning för jobb, sen bege mig! Ciiao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0